Övningskörning & Snowboards problem

Nu sitter jag och förbereder mig för att åka ut och övningsköra. Jag har nämligen inte gjort det på ett bra tag, så nu tänkte jag att det va dags igen. Men medans jag sitter här och förbereder mig kollar jag runt på en ny snowboard. Och det är ju så himla svårt att bestämma sig! Jag vill ha alla! Men jag tror inte att min pappa skulle uppskatta det så mycket. Jag får helt enkelt klura ut ett sätt att välja en. Men dte är inte så lätt. Om dte skulle vart en ny hund jag skulle köpa, är det ju bara att ställa upp dom på en rad och den som kommer först tar man helt enkelt. Men nu är det ju så att man inte kan göra det med en snowboard.
Nu ska jag ge mig ut på vägaran igen, så se upp för mig!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer



måste säga att det är omöjligt att välja.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0