Peter Magnusson, min favorit.

Ikväll har jag fått mig ett riktigt tränings pass för magen måste jag säga! Men är det verkligen ovanligt när man är med fröken Elina? Nej, knappast. Dagen spenderades med Elina & Erika. Erika kom hit med filmen sommaren med göran. Finns det någon bättre komiker än just Peter Magnusson? Jag tvivlar faktiskt på det. Åh hejsan vad jag skrattade! Jag minns inte när jag skrattade såhär mycket senast. Så jag förväntar mig att vakna med träningsverk i magen imorn.
Vi har börjat funderat starkt på att utbilda oss till komiker, men det finns ett problem. Vi skrattar åt våra egna skämt & det är tyvärr bara vi som skrattar åt dom. Kan det underhålla tro? Men huvudsaken är att man har roligt, som min mamma brukar säga. Och det finns det ingen brist på när det gäller oss!

Jag och Elina bestämde oss för att ta tag i resan till Hemsedal, eftersom det inte är någon annan som gör det. och precis när jag fått tillrekligt med mod funkar inte telefonen! Jag springer istället ner för att prova den andra, men det visar sig att den funkar inte heller. Sen provar jag en tredje, men inte funkar den heller. När jag tänkt efter en stund kommer jag på att det inte har ringt hem till oss på några dagar och då kan inte vi ha ringt till någon heller? Måste säga att familjen Beijer lever ett himlans socialt liv med resten av omvärlden! Så vi fick helt enkelt sätta oss vid datorn och joxa ihop ett litet trevligt mail istället. Så nu väntar vi spänt på ett svar!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


måste tacka ännu en gång för alla fina presenter!

Kommentarer
Postat av: soooofia

kom till mig på påsklovet och åk skidor istället!!

2010-01-27 @ 19:45:32
Postat av: elina!

tihi, men mail är också bra!



Ingen dag utan lina som är utan skratt! :)

2010-01-28 @ 17:35:22

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0