grattis till sofia, 20 år i dag!

nu har jag vaknat hos samuel, vi ska snart åka ut till stugan och fira min syster som i dag fyller hela 20 år! det är inte klokt vad stor hon blir. själv är jag ju faktiskt bara 17 år... men i dag ska det inte kretsa runt mig, utan det är sofia som ska stå i centrum i dag! :)

i går spenderade jag dagen med malin och jenny. mycket roligt! det va länge sen jag träffade de små flickorna. vi gjorde i alla fall marrängswiss (stavade jag rätt?) och tittade på desperata hemma fruar. dom har ju lyckats att bli helt galna i den serien, skönt att jag inte är ensam om det längre.

nu ska jag dra mig till stugan och kanske kan det bli ett dopp i sjön i dag?

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0