grekland är inom räckhåll!

kom precis att tänka på att det bara är ungefär 4 dagar kvar tills jag och elina åker till grekland! sååå som vi har längtat efter detta och nu åker vi om mindre än en vecka. det är inte klokt. imorgon ska jag börja att plocka fram lite kläder som jag ska ha med mig. det skadar inte att va ute i tid!

over and out,
/ LinaBeijer


något som är lite extra är att vi åker dit dom spelade in mamma mia.
det klagar vi inte ett dugg på, utan vi tycker att det ska bli dö häftigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta gillas starkt!!!!! Som vi har längtat och pratat om denna resa!

UNDERBART!

2010-06-30 @ 18:27:17
Postat av: lina

hahah, vi har pratat om detta sen december! så vi är verkligen värda detta! :D

2010-07-01 @ 16:34:24

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0