hoppas att ni hade det lika bra som jag

nu har jag och samuel kommit upp ur sängen och vad möts vi av då? jo, av doften av nybakta pankakor! min syster står alltså nere i köket och gör dte år oss, helt otroligt vad snäll man kan vara! men å andra sidan så måste jag säga att vi va värde det sem gårdagens kväll. nu när jag nämner gårdagen ska jag kanske berätta lite om hur jag firade min midsommar...

...på morgonen och dagen var vi ute i stugan. när vi vakna gick jag och samuel en låååång promenda med vilma för att hitta blommor till våra midsommarkransar. nog hitta vi blommor alltid men man får kämpa för att hitta dom. dom växer ju inte på träd precis, eller? runt ett kom några släktingar och andra nära vänner till oss, en bland dom var min vän Johanna. gudars vad man kan sakna en person! vi satte diekt i gång och gjorde våra kransar och bra blev dom! senare åt vi mat och efterrätt, gud så gott det va! vid fem tiden kom samuels föräldrar för att hämta honom, eftersom alla tre kan ju inte åka moped, även fast man skulle vilja det. på kvällen åkte vi till simon käck för att grilla och umgås. mycket lyckat blev det måste jag påpeka! vid halv ett hoppade vi på cyklarna hem, vi hade ju en lång bit framför oss med tanke på att vi befann oss i filsbäck.

innan jag glömmer det måste jag säga att jag har tagit mitt första dopp för i år! nämligen på midsommar i min stuga! nu kan jag skryta lite om det :) bilder på denna fantastiska dag kommer jag också att lägga upp, men det gör jag på söndag! nu åker jag till stugan för att sola och bada!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0