lite av allt möjligt

idag har jag jobbat en ganska stor del av dagen tycker jag allt. men nu har jag hittat soffan och har därför lagt mig där för att titta på fotboll. det är ganska så tyst och lungt hemma nu eftersom mamma och pappa är i stugan. även om det är jag som står för ljudnivån här i huset. kvällen kommer inte bestå av mycket, jag skulle tro att jag kikar på en film och sen går och lägger mig. vi har ju trots allt sommarlov, även fast det inte märks för fem öre.





lite fina bilder från tårt ätandet igår. mycket god tårta måste jag få säga! kvällen blev också mycket bra, även fast allt inte blev preciiiis som vi hade tänkt, så slutade det bra iallafall (:

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0