vi åkte hem utan garderob från IKEA

hittade tyvärr ingen garderob jag ville ha på IKEA, så pappa får helt enkelt åka till byggvaror och köpa den jag ville ha från första början. är inget mer med det. därför blev våran resa till göteborg liiiite onödig. men vad gör det? vi köpte en köttbulletallrik för endast 16 kronor! det kallar jag kap! nu ska jag sätta på en mysig film och sen sova. det kan bli lite knepigt att sova, eftersom det är första gången på väldigt länge som jag ska sova utan samuel svedberg. men vi får hoppas på att det funkar det också! imorgon ska jag träffa söt elina och baka tårta till min systers hemkomst. tänka sig att det redan har gått typ ett år sedan hon åkte. det är ju inte klokt vad tiden går fort! den bara rusar fram.

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0