allt är i sin rätta ordning

Snön har kommit tillbaka till Lidköping ännu en gång. När jag tittade ut genom fönstret ocg såg snöstormen, tänkte jag att allt va i sin ordning igen. Självklart hade inte snön tänkt att försvinna, utan det kommer lite mer istället. UNDERBART! Vilken skojare jag är, självklart hatar jag att det snöar igen. Men det va bara att ge sig ut i ovädret och trampa iväg till skolan eftersom att den har öppnat igen. Det har aldrig vart så skönt att komma tillbaka till skolan som det va idag! Jag skojar inte, jag fullkomligt älskade att va tillbaka igen!

idag ska jag åka iväg och träna innebandy, det va länge sen jag va så taggad på en innebandy träning som jag är idag. Kanske är jag snart på rätt spår igen när det gäller innebandyn? Det skulle inte alls va fel.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: beundraren.

vart har klockan tagit vägen? :D

2010-03-01 @ 17:04:43
Postat av: Lina

varför kallar du dog själv för en beundrare erika?

2010-03-01 @ 21:09:05

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0