en matsituation

Idag va vi och handlade all mat som vi ska ha med oss till hemsedal. Och hejsan vad mycket mat det blev. Man skulle kunna tro att vi ska va borta i några veckor, men inte då. Vi är bara tio personer från Lidköping som ska va borta i fyra dagar! Heeeelt normalt!

Som alla andra dagar denna veckan har jag suttit med plugg. Fast ikväll blev det till att plugga naturkunskap. Jag tycker att Gunilla Viklund, Per Backlund & Iann Lundegård som skrivit denna förfärliga bok har gjort ett stort misstag. De kommer nämligen att göra varenda ungdom besvikna. Nu ska jag krypa ner i sängen för att läsa denna bok en sista gång och sen blir det sova för min del!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0