en tidig kväll & en tidig morgon

Nu har jag kommit hem ifrån mitt äventyr i råda. Det blev att gå och lägga sig tidigt igår, eftersom jag råkade slumra till i soffan framför beck, det är inte okej. Men jag tror inte att samuel dog av att få gå och sova nåhgra timmar tidigare än vanligt. Det är inte farligt med lite variation i sin vardag har jag hört! Vi vaknade galet tidigt i morses! Halv nio slog jag upp ögonen och va alldeles klarvaken! Vad är det som händer med mig? Men vid halv elva visade det sig att jag inte va så pigg ändå, då vi somnade om och vaknade vid elva igen.
Min dag kommer att se ut följande:
  • plugga
  • jobba
  • plugga
  • plugga
  • sova
inte mycket variation på denna dagen! Jag känner mig inte riktigt fullt frisk ännu, så vi får helt enkelt se hur länge jag klarar av att va bland alla hamburgare. Jag har börjat inbilla mig att den lukten ger mig en fruktansvärd huvudverk, är det verkligen inbillning? Jag börjar tvivla på det...

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0