fika & ny jacka

idag satt jag och erika på ett cafè i hela två timmar, förklaring till det har jag helt enkelt inte. Efter det tog vi en tur på stan. Där hittade jag en ny jacka, för endas 500 kronor, vilket kap! (?)

Med några om och men är nu mitt CV äntligen klart. Pappa skulle hjälpa mig med en sak och då slocknade datorn!! Självklart hade jag inte tryckt på spara. Självklart blev jag helt hysterisk, medans skyller å att jag är dum som inte spara. Men när jag sätter på datorn igen så visar det sig att jag hade tryck på spara, hoppsan.

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och koppla av innan jag åker iväg på två timmars träning.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0