John Engberg

Jag har fått ett önskemål och önskningar måste väl ändå uppfyllas? Det tycker iallafall jag och säkert många av er andra. Jag har fått ett önskemål om att jag ska skriva om John Engberg av just John Engberg. Vad är detta för kille då undrar kanske ni. Jo det ska ni få svar på. Han är en liten kille som bor i råda någonstans, vet inte riktigt exakt vart, men någonstans åt det hållet iallafall. Hur jag träffade denna killen kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg, jag antar att vi träffades genom tennisen. Han va en riktigt baddare på tennis måste jag säga, men på fysen va han inte lika delaktig, det va nog ingen av oss om jag inte minns fel. Efter några år som proffs i tennis la han sin karriär på hyllan, sen hörde jag aldrig mer ifrån honom... Jodå det gjorde jag visst. Efter några år dyker han upp igen och är precis lika härlig som han alltid har vart! Det visar sig att vi valt samma linje och nu träffar vi på varandra nästan varje dag. Nu ska jag komma till sammanfattningen, en person som john finns det bara en av och det är just john. Denna killen går helt enkelt inte att beskriva med endast ord.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: SlängBerg.

Jag sitter här och gråter, så vackert!<3

2010-03-24 @ 23:07:04
Postat av: Lina

Jag hoppas att du blev glad :D

2010-03-25 @ 07:41:11
Postat av: SOOOOOFIA

ETT INLÄGG OM VÄRLDENS BÄSTA STORASYSTER VORE VÄL PÅ SIN PLATS?!?!??!?!?!?!?

2010-03-25 @ 16:01:01
Postat av: Lina

jag tror att jag kan ana en viss avundsjuka?

2010-03-25 @ 21:35:09

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0