saknad efter syster & smaskig mat

nu har jag precis pratat av mig med min syster som just nu befinner sig i Kanada. Det är inte förens jag hör hennes röst i andra sidan luren som jag verkligen förstår hur mycket jag saknar henne. Men som tur är så är det snart Juni och då befinner hon sig på svenska mark igen!

Det blev ingen träning för mig idag då jag inte mådde alls bra, jag behöver inte gå in mer på det. istället kröp jag ner i sängen mer en kopp te och tittade på stjärnkockarna. Åh vilken härlig mat dom lagade! Det fick mig att tänka mig själv som kock. Men den tanken sprack direkt. jag skulle aldrig klara mig själv i ett kök. Det skulle sluta i kaos. Men jag har bestämt mig för att laga en middag till min föräldrar, dom får helt enkelt bli mina offer! :D

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


det ser mumsigt ut!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0