Tjejkväll och godis i mängder

Nu har precis mina små flickor gått hem. Vi har haft en ur mysig kväll, med god mat! Som vanligt köpte vi för mycket godis och chipps, men vi klagar inte över det. Nu kom Samuel hit så att jag slipper sova själv hemma. Känns inte lika ensamt då.

Jag kom fram till att det är ungefär sju veckor kvar tills min syster kommer hem! Det är inte rikgtigt klokt! Det känns som att det var igår vi vinkade hejdå ifrån flygplatsen, men samtidigt som en hel evighet sen! Det ska iallafall bli skönt att få hem dig igen syster min!

over and out,
/ LinaBeijer

Juste, jag glömde nästan skriva om igår. Kvällen blev mycket trevlig, först var jag hemma hos Jenny och åt pizza, senare tog vi en sväng ut till kållandsö.

Kommentarer
Postat av: hej

vilken film såg ni?

2010-05-02 @ 09:22:48

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0