back on track in school

nu när skolan har börjat, märker man direkt att man inte har lika mycket tid längre för att blogga. men självklart ska jag inte överge er, utan jag ska allt blogga på! min syster som befinner sig långt borta i Kanada måste ju få veta vad som händer här på vältgatan. det var ju faktiskt så jag började med min blogg från första början. tänka sig att jag har drivit denna bloggen i mer än ett år! och resultatet har faktiskt förbättrats med tidens gång. jag hoppas att ni kommer att fortsätta att checka in min blogg så och då. jag behöver er läsare, eftersom jag tycker det är verkligen (bokstavligt sagt) skit kul att blogga!

tänkte fylla ut inlägget med en snygg bild från prag. vi har precis anlänt efter en 20 timmars lång bussresa :)

idag var ju som sagt första dagen i skolan efter en veckas lov. loven går alldeles för fort, på det sättet tycker jag inte alls om lov, de går för tok snabbt över. efter skolan stack jag iväg för en timmas innebandy träning. idag gick det verkligen jätte bra. jag tror att skadan i låret börjar släppa lite. VILKEN LÄTTNAD!
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0