livet är allt hårt, men jag kämpar på!

usch, vilket risigt och äckligt väder vi har! jag skaka som en liten gris när jag cyklade hem ifrån körskolan. juste, det va det jag skulle skriva om. direkt efter skolan åkte jag iväg till körskolan, jippie jag har endas två lektioner kvar!! fast efter det ska jag gå på alla pärmar, så det är väl inget att fira än direkt. det blir tyvärr ingen träning för mig ikväll, eftersom jag fick känningar i mitt lår efter träningen igår. jag har en känsla av att min skada aldrig kommer att gå över, men jag har gett mig tusan på att det ska gå ändå!
jag får istället trösta mig med mörk choklad! mums! jag funderar på att skicka i väg några kakor till min syster som befinner sig i Kanada för tillfället om jag inte har berättat det. då skulle hon säkert bli glad och jag samlar på mig lite plus poäng. då kanske hon skickar hem något fint till mig?! om hon nu har råd med det...

/ Lina Beijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0