fika och shopping, med en mysig jenny!

jag är helt slut efter en skoldag. visst jag började vid elva, men ändå, jag gick till fyra! efter skolan tog jag och jenny en mysig fika. sen gick vi och kikade lite på stan. jag hittade en tröja ett par leggings och ett snyggt skärp. men dock provade jag inte på stan och nu när jag kom hem passade det inte så bra. så på måndag är det jag som åker till stan för att byta! :)
jodå, vi har det dunder kul på våra lektioner nu för tiden!
ikväll kommer samuel hit, vi ska äta lite god mat och bara ha det mysigt. imorgon väntar dm, är jag verkligen i skick för att spela. jag eller nej, skit samma. jag ska spela!!
over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0