gratis är gott!

min förkylning verkar inte vilja ge sig. nu sitter jag i soffan med snorig näsa och halsont. det verkar inte bli någon träning för mig i dag, men jag ska pallra mig i väg till träningen för att kika en liten stund. jag måste hinna bli frisk till helgen, då vi ska åka i väg till skövde för att spela dm i innebandy. det skulle va en katastrof om jag skulle missa det!

idag har jag lekt med min nya MacBook(som jag inte har lagt ett enda öre på!). tänka sig vad mycket kul man kan hitta. jag börjar faktisk lära mig nu, sakta men säkert. tänka sig att det är så mycket roligare att leka med en dator som va gratis! detta är mitt nya liv, men näsan framför min macie.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0