har det allmänt mysigt i min säng

hmm... ser det mysigt ut tro? anyway, idag har jag vart i skolan(jasså?). dagen kändes ganska lång och jobbig. efter skolan hade jag tänkt att ge mig i väg för att träna, men mina studier hindrade mig. jag var tvungen att skriva klart två uppsatser som ska va inne imorgon. en utav dom skulle egentligen va inne idag, men snäll som min lärare är fick vi lämna in den imorgon istället. vissa lärare är allt generösa! imorgon är det fredag och ännu en helg att se fram emot!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jag tror jag hittade den på mest kommenterade på blogglistan:) jadu tips som jag tkr är bra r att ha olika kategorier, lättare att läsa då. uppdatera mkt och för min del inte skriva skiiiitmkt som vissa gör, de orkar man oftast inte läsa.P

2010-10-01 @ 08:55:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah dina studier stoppade dig?? du var ju på KALAS!

2010-10-01 @ 14:45:00

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0