helgen får ett MVG

helgen har vart mycket väl godkänd! jag vet att jag har vart väldigt dålig på att uppdatera i helgen, men så blir det när man har kul. i fredags efter skolan åkte jag, malin och jenny lindman hem till malin för att göra klart våran uppsats. men det blev att vi mest tramsa runt, man har inte mycket skolkrafter kvar på en fredag vid fem. efter det stod fest på schemat. en mycket lyckad kväll blev det, tack så mycket för att ni gjorde min kväll fantastisk! igår kväll spenderade jag med älsklingen, jag sov även där och idag fortsatte vi att titta på o.c och räknade lite matte. vi va i badhuset med laget för att träna, åh hej vad jobbigt det va! nu ska jag läsa lite engelska bok och senare sova.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0