innebandy dm

vi va ju iväg i skövde för att spela innebandy i helgen. jag har ju försökt att kurera mig hela veckan för att kunna bli frisk till detta. men jag kunde tyvärr bara va med på två matcher, sen sa min hals ifrån. så typsikt... men vi vann iallafall första matchen mot skövde och sen förlorade vi två matcher, men gick ändå vidare till kvartsfinal idag(jag fick order att stanna hemma idag för att friskna till). men jag följde matcherna hemifrån. de vann kvartsfinalen, men åkte tyvärr ut i semin mot mullsjö. tycker att det va riktigt bra kämpat! johanna kom även och tittade, tyckte jag va jätte kul. hon tog även lite kort som jag tänkte lägga upp.
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej Lina, det var roligt att Elina drog med mig till Skövde så vi fick se lite innebandy och det var ju kul att vi såg just den matchen ni vann! Tyckte ni var riktigt duktiga :-)!

2010-09-05 @ 20:16:34
Postat av: Laila

Hej Lina, Det var skoj att Elina drog med mig till Skövde så vi fick se lite innebandy och det var ju roligt att vi valde just den matchen som ni vann! Tyckte ni var jätteduktiga!

2010-09-05 @ 20:25:44
Postat av: Anonym

2010-09-05 @ 20:27:06
Postat av: elina!

här glöms man av :(

2010-09-05 @ 21:17:56

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0