nu är det söndag igen!

gårdagens kväll blev riktigt mysig. jag och älskling stannade hemma och kikade på harry potter. åhh vad dom filmerna är bra! har man inget att göra, funkar alltid en harry potter film! funderar på att se en till idag, men det är ju så himla höstigt väder idag. kanske ska man sätta sig ute i trädgården med hen filt och en kopp te och plugga lite? plugga är ju behövligt iallafall. som jag har sagt förut, söndagar är en "göra läxor dag". just nu sitter jag iallafall och tittar på valbussen. åh vad irriterande det ä att man inte får rösta i år (:
juste, igår köpte jag mig en ny väska på MQ för 999 kronor. jag kan lägga upp en bild på den senare så får ni se hur den ser ut :)

over and out,
/ LinaBeijer
visst är det härligt med riktigt höst väder?!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0