söndagar är kassa!

efter att samuel åkte iväg för att förbättra på musklerna, satte jag mig direkt vid skolarbetet. det är ju inget ovanligt, för söndagar är ju som en skoldag, bara att du får lite sovmorgon, eller? NEJ! så är det faktiskt inte, på söndagarna ska vi vara lediga och inte behöva dränka ner sig i en massa läxor. tycker jag är dåligt, men måste man så måste man. medan min syster springer iväg på nöjen som bio, sitter jag som sagt hemma med mina läxor. men jag har ju något att se fram emot, det är nämligen så att jag och samuel åker till Gran Canaria i april. tänk vad härligt det kommer bli! men först har jag ju faktiskt prag att se fram emot (dit åker jag ju faktiskt om bara en månad). sen i februari åker jag och girlsen till österrike för lite skidåkning! och innan det har jag fyllt arton, woooohoooo! okej, det är ett tag kvar, men det är bra att man har något att längta till. nu ska jag återgå till skolarbetet.
jag känner mig verkligen rätt seriös just nu!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0