en ny dag, nya möjligheter

ännu en dag på sommarlovet har kommit till sitt slut. alla dagar går så fort, men denna rusade bara förbi. trots det har jag hunnit med ganska så mycket. jag hann med att sova till halv elva (som jag inte har gjort på hur länge som helst) jag hann har hunnit med ett 18 års kalas och så har jag hunnit med att besöka min vän johanna, som det va på tok för länge sen jag träffade. vi gjorde vitchokladmousse och så åt vi god mat. vi tittade även på fotbolls matchen som jag tror att alla i hela sverige såg, malmö FF - Milan. nu ska jag sova, eftersom nio timmars jobb står på schemat imorgon.
min älskade vän

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: andrea

gillar tröjan!!

2011-09-02 @ 12:04:49
URL: http://happydrea.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg! :) kommer lätt att fortsätta läsa den. Hoppas att du får en bra dag.

2011-09-02 @ 12:36:47
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0