festligheter, på en torsdag?

båda föräldrarna är ute på festligheter på olika håll, och här sitter jag med macka och o'boy. inte nog med det så ska jag leka taxi senare för att hämta upp dem ifrån deras roligheter, vad gör man inte för sina föräldrar? jag som trodde att det var jag som var tonåringen i detta huset, men tydligen inte.
jag va och brände lite fett idag på sirius idag, gick på mitt vanliga intensiv pass. jag la märke till att det va en nykomling där, efter tjugo minuter så trodde jag att han skulle tuppa av. ansiktet började skifta mellan rött och lila och ögonen såg ut att dom skulle ploppa ut i vilken sekund som helst. och mitt i allt detta så kommer instruktören och frågar om han behöver lite luft, han får svaret "nej, jag är inte trött, ser det ut så?". ja grabben lilla, det såg ut så. undra om han dyker upp nästa vecka, det blir upp till bevis!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0