halkan va läskig...

att köra halkan är något som jag alltid har vart ganska så nervös för, även fast alla andra säger att det var skitkul. men när jag väl satt bakom ratten och skulle tvär stanna i en hal sväng och samtidigt vara kvar på vägen, gjorde mig skit nervös och gör skraj! men hjääälp vad kul det va! det enda som var lite läskigt va när jag skulle bromsa utan ABS broms. jag kände bara hur jag tappade kontrollen över bilen och den bara snurrade runt. bilen slutade alrig att snurra heller. det enda jag kunde göra va att skrika rakt ut och hoppas på att jag skulle överleva ;)
mitt i all is och snö, hittade jag en bild på stugan som är tagen 2008. detta får mig att längta efter ännu en härlig sommar ute i stugan.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0