uppkörningen närmar sig med mini kliv...

jag kämpar vidare med mitt körkort. idag började jag med att träna på datorn, jag klarade första omgången på första försöket, wiiho! måste vara ett ganska bra tecken på att jag kan lite i alla fall? jag satt där i alla fall i två timmar, sen blev jag trött och åkte hem. jag är så trött nu för tiden, det är nog för att jag inte får springa och röra på mig. men imorgon ska jag på styrkepass med laget! jag saknar mitt lag, jag har bestämt mig för att när jag kommer hem från hovfjället ska jag börja träna trots skadan, yeeah!

mitt i denna kyla vill jag få fram lite sommarvärme!









over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: malin höer

naw vilken sööt bild på oss :D puss&kram! <3

2011-01-23 @ 14:11:27
URL: http://malinhojer.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0