sommaren är kort.

har precis kommit hem ifrån stugan, då jag har spenderat tre dagar där. det är faktiskt ganska så skönt att komma bort från stan och inte behöva tänka på något. utan man kan bara tänka på sig själv, utan en massa sysslor som måste göra, skööönt! men nu är jag tillbaka i stan igen, ikväll ska jag träffa malin och jenny, vi har bestämt oss för att äta en massa frukt. har man inget och göra, varför inte äta då? varför vi kom fram till detta var på en fest då vi upptäckte att frukt va godare än godis, är det sant eller falskt? har man mycket frukt att välja på kan det faktiskt bli väldigt mumsigt! tänk bara på alla goda jordgubbar man kan proppa i sig.
det har vart riktigt varmt och fint väder ute i stugan och det resulterade med att jag badade...massor!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vad härligt.. :P med doppet :P

2011-07-12 @ 14:10:12
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0