äntligen kan jag blogga...

jag har försökt att komma in på blogg.se hur många gånger som helst, men det är inte för ens nu som det funka. jag har i alla fall kommit hem från ett härligt gympa pass. alltid skönt att få röra på kroppen och köra lite styrka. imorgon ska jag och mamma ge oss ivag på ett cirkelpass intensivt, det kommer nog att bli jobbigt det. vi får hoppas att hon inte tuppar av (mamma alltså...) juste, idag hade vi vår årliga vollyboll turnering i skolan (det är ett moment som ingår i EU temat som jag har pratat om) det gick riktigt bra, Finland gick hela vägen till final. tävlings människa som jag är hade jag inte räknat med något annat heller.
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tuppar av?????

2011-03-16 @ 22:30:22

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0