dagen då jag åker till stockholm!

har precis packat klart, det blev en liten liten väska som jag tar med mig. lätt och smidig, det är bra det! just nu sitter jag och trycker i mig lite frukost. jag har så svårt att få i mig något på morgonen. men jag ska tvinga i mig lite yoghurt och lite te. det blir bra det. ska även hinna gå ut med vilma innan jag åker.

jag kan lika gärna säga nu att det kanske inte kommer att bli så bra uppdatering idag. när jag kommer fram dit bort har jag ca tio minuter på mig att göra mig i ordning innan vi ska iväg. så då är det snabba puckar! men mobil bloggar såklart från tåget. ha det bra så länge!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0