taxametern är i full gång.

börjar få lite vårkänslor. våren är nog den bästa årstiden på hela året, för då vet man att man har hela sommaren framför sig, det är väl ändå underbart? det är så härligt att bara kunna gå ut i en tunn jacka och ett par snygga converse, det är verkligen härligt det. men jag ska väl nöja mig med att om ca en månad åker jag och samuel till gran canaria, UNDERBART!
idag har jag känt mig lite smått som en taxi, det började med att jag körde mamma till jobbet, efter det hämtade jag samuel för att köra honom och mig själv till skolan. efter skolan åkte jag hem, sen till intervjun, sedan hem, efter ett tag åkte jag och hämtade upp samuel för att köra honom hem, efter det åkte jag för att hämta mamma och körde hem henne. inte illa va?
en bild från en utav alla mina turer idag.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0