vinnarna av dagens blogg är nu utsedda.

har suttit och valt ut dagens bloggar. som jag skrev tidigare så kommer jag att ta ut två vinnare idag som får en länk till sin blogg.
Vinnare 1 jag valde denna blogg för att det var en så himla härlig och fin design. det fanns även några bra tips och den va mycket underhållande. grattis till dig!
Vinnare 2 denna blogg valde jag för att jag tyckte att den hade en sådan fantasifull header, så grattis till dig! :)
kika in och kolla om det var du som vann!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Åh vad kul att jag vann!! Tack snälla fina du :)



Kram!

2011-03-29 @ 19:24:42
URL: http://elingabriella.se

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0