börjar att blogga lite smått

eftersom jag inte har fått tillbaka min mobil får jag nöja mig med att lägga upp lite sådär halv tråkiga bilder. jag kan ju börja med att jag saknar min telefon något enormt! fattar inte hur jag har kunnat klara mig så länge utan den, men det ska man väl se som något positivt. men igår var jag på introduktionsmöte på mitt nya jobb, jag tror att det kommer bli en jätte bra sommar att jobba på hjertberg!
min syster kom hem med ett par sånna här till mig. nu har jag två par vita, ett par marinblåa och ett par rosa. jag har blivit lite sugen på att köpa ett par gula, vad tror ni om det? :)

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig header har du gjort den själv? :)

2011-05-28 @ 09:51:01
URL: http://mandislindgren.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0