tisdagen den femtonde november.

godmorgon på er alla goa och glada människor! nu har jag haft min första redovisning, så nu har jag en mindre grej att tänka på, sköööönt. men i eftermiddag väntar min sista redovisning för denna veckan. då ska jag prata om IRA (en terror grupp i irland) intressant va? idag ska jag vara så busig att smita tidigare från sista lektionen, jag ska nämligen göra i ordning mitt skatbo som jag har på huvudet, mitt hår alltså. jag ska pimpa det lite med slingor har jag tänkt, kommer bli så fräsigt så!
ni får ursäkta mig att jag drömmer mig bort till sol och värme. men det kan bero på att jag och mina flickor håller på att boka en studentresa!!! (HUR KUL KOMMER INTE DET BLI?!) det får mig att drömma mig bort lite. på bilderna befinner jag mig lite överallt, bland annat i alanya, lanzarote och kroatien.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0