dag ett, expedition kebnekaise, 2011

sitter just nu och försöker lugna nerverna med en kopp te. idag smäller det, idag är början på vårt projektarbete. idag börjar resan då vi ska nå vårt mål, toppen uppe på kebnekaise. jag är så himla nervös, jag tänker hela tiden: vad har jag gett mig in på, jag kommer aldrig klara detta. men det är klart som tusan att jag ska! jag ska stå där uppe på toppen och skrika, JAG KLARA DET! :) men det största problemet är egentligen ryggsäcken, hur sjutton ska jag orkar bära den? jag trillar ju nästan baklänges när jag bär den på ryggen. jag må va envis, men dock inte stark...
vilma hjälper mig att få kontroll på mina nerver, dock verkar hon va mer intresserad av min frukost...

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0