pyjamasbyxor & tatuerade gubbar

har lyckats få på mig pyjamasbyxorna och sitter nu i sängen med en varm kopp te. som jag berättade förut skulle jag och hanna till en tatueringsstudio. när vi väl var framme och skulle gå in blev jag lite feg att jag knappt vågade gå in. tänk om jag skulle mötas av en stor tjock hårig gubbe som va tatuerad över hela kroppen. bara tanken får mig att rysa. men jag lyckades i alla fall att ta mig in och till min förvåning är det en tjej som är där. blev lite smått chockad. allt gick ganska så snabbt, vi fick våra frågor besvarade och fick se några bilder på hur texter kunde se ut. nu måste jag bara bestämma mig om jag vill tatuera mig eller inte.
skriva biologiuppsats? näpp, det humöret är jag inte på idag...

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv, åh tack så grymt mycket ! :D

2011-09-22 @ 20:22:59
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0