fullfart & ingen vila.

hallå i stugan. denna veckan så praktiserar jag på ett dagis. hur mysigt som helst! alla barnen kallar mig fröken lina, så jag känner mig ganska så vuxen faktiskt, trots att jag fullkomligt älskar att leka med de små liven. det känns som att man har blivit ett litet barn på nytt. jag leker hela dagen lång, så när jag kommer hem om dagarna är jag både trött i huvud och kropp. därför blir det till att gå och lägga sig tidigt ikväll. godnatt på er!
nu undrar väl ni varför jag slänger upp denna bild mitt i allt "dagissnack". jo det gör jag bara för att jag längtar oerhört mycket efter sommaren och efter min käraste syster.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0