we found love.

yo bro's! det där med att blogga på sin semester är inte riktigt min grej, därför kom det inte så många inlägg under resan som jag hade räknat med. men ni får va nöjda med det ni fick helt enkelt. nåja, igår så drog jag och elina en spontan utgång, det slutade med dans och ett antal för många shots, men det slutade bra i alla fall. på grund av detta så va jag ganska så trött när min mamma väckte mig klockan nio på morgonen idag. då skulle vi nämligen till göteborg för att köpa tyg till min balklänning. och jag åkte inte tomhänt hem, jag hitta det perfekta tyget så på måndag börjar vi att sy!
några bilder från Idre 2012.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0