som man bäddar får man ligga.

och jag som bäddat så himla fint ikväll! ja men jag tänkte bara önska alla en god natt och allt sånt där. hoppas ni vaknar upp imorgon och märker att ni fått er skönhetssömn. det är inte ofta jag märker av min skönhetssömns inte, den får man verkligen kämpa för måste jag tillägga i detta lilla inlägg.
jag satt och tänkte på en sak när jag ändå va inne i mina tankar. tänk alla som kämpar för att få till den där "braiga" bilden som man sedan ska lägga ut på bloggen eller varför inte facebook?. vad mycket onödig tid det tar, ta den första bästa istället, som den här till exempel. ursnyggt! det va mitt tips för dagen!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0