rumpstumpen min.

här sitter jag ikväll igen, hemkommen från torsdagens träning. idag va det riktigt tungt på passet måste jag säga, speciellt alla benböj som man skulle göra. jag kände mig väldigt baktung! växer rumpestumpen tro? vem vet, snart kanske det ser ut som jag har stora kuddar där i bak. men det stoppar inte mig, imorgon är det spinning och styrka som står på schemat!
när jag sitter här och tänker på rumpan min så far även tankarna iväg på framtiden. jag längtar så sjukt mycket till studenten, till sommaren som jag kommer att spendera i smögen och jag vill inget hellre än att åka iväg för att få åka skidor! tänk vad mycket det är man vill göra!
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0