En trött Lina & Jobbiga uppgifter

Just nu sitter jag i biblioteket i skolan. Jag ska leta fram lite fakta om ämnet krom, vet ni vad det är? Jag har ialldafall ingen aning just nu, men det är väl just därför man går i skolan? Lära sig nya saker och bli dubbelt så smart! Jag har iallfall fått fram att Krom är ett metalliskt grundämne. Det ni! Jag är på god väg!

Jag känner mig lite smått hängig, kanske är det för att jag satt uppe och skrev på min novell till fem över tolv i natt? Länge satt jag, men klar blev den. Det är väl huvudsaken? Ikväll ska vi ha disco för små kidsen, det kan faktiskt bli rätt kul. Vi räknar med att vi städat klart oc allt vid tolv ikväll. Och då åker jag raka vägen hem för att sova! För imorgon ska jag nämligen åka med F 94 och spela match och samlingen är 07.15, inte kul! Men snäll som jag är så ställer jag upp :)

Nu ska jag fortsätta att kämpa med Krom!

over and out
/ Lina Beijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0