FREDAG

nu fick jag ett saknadsanfall efter min syster! Sitter just nu i hennes rum och bara deppar. varför skulle du åka hela långa vägen till Kanada för? Och lämna mig i kalla regniga Sverige ensam. Det är lixom två mot en här hemma, det är inte rättvist! Du ska ju va här hemma och snå på min sida av linjen. Du förstår att jag saknar dig va? Så himlans otroligt mycket <3

Nåväl, jag är iallafall glad över att det är fredag, för det är ju det man har gått och väntat på hela veckan, helgen. Jag har har föresten borrat idag! I tänderna alltså. Det du Sofia, jag råka spräcka nollan. Har aldrig haft hål i mina tänder, men nu fick jag tyvärr det. Så jag har gått hela dagen med bedövad mun. Min tunga och halva munnen va helt förlamade, det kan låta kul men det är faktiskt inte så kul när alla kommer och slår på en för man inte känner något ;)

Ikväll blir det en avslappnad kväll, mycket skönt. Det blir bio och pizza! :D Men nu ska jag ut med hunden.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: sooofia

åh, vilket rörande inlägg. jag saknar dig också men jag kommer ju snart hem en sväng och sen får du komma och hälsa på!



attans det där med hålen...

2009-11-21 @ 05:38:41
Postat av: Lina

jag ska bara samla ihop lite pengar först, sen kommer jag på stört!

2009-11-21 @ 11:19:16

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0