Hektiska Helger

Nu har inte jag uppdaterat på hela helgen, det är rent sagt skandal och jag ber hemskt mycket om ursäkt. Men det är väl bättre sent än aldrig, eller hur är det man brukar säga? Men jag har haft fullt upp i helgen, det är så det ligger till. Lördagen började med att jag cyklade till jobbet. Där fick jag stå i en kassa alldeles ensam! whoohoo tänkte jag! Men det va så stressigt så det inte va sant. Jag gkömde alla möjliga saker. Och direkt efter jobbet åkte jag till idrottens hus för att spela match, då vi vann med 17-3, vad säger ni om det? Där efter bar det hem och äta och sen ut och träffa lite folk. Söndagen såg ungefär likadan ut. Den började med att jag åkte till jobbet, men då fick jag lära mig lite andra saker. Jag cyklade hem för att plugga, men erika kom och förstörde mina planer vi åkte istället och kollade in New Moon, som va skit bra på ren svenska! Jag kom hem vid nio och då satte jag mig för att skriva på min Historia och där blev jag fast till halv två på natten, inte alls bra. Men väljer man bio före plugg så blir det lätt så. SKÄRPNING LINA!
Nu ska jag snart åka iväg för lite träning.

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: sooofia

jag kan ju inte läsa!! :(

2009-11-23 @ 19:51:39
Postat av: sooofia

jag kan ju inte läsa!! :(

2009-11-23 @ 19:52:24
Postat av: Anonym

du får väl anstränga dg lite!

2009-11-23 @ 21:16:48

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0