IBK Lidköping

Idag ringde klockan halv nio, med sega ben gick jag upp och drog upp mina persienner, nästan lika mörkt som vanligt. Men det va väl skönt att allt va i sin ordning. Jag cyklade iväg för att spela match mot tygriket. Stackare, dom åkte ända från borås till ingen nytta. för vi krossa dom totalt :D vi vann nämligen mer 13-5, en härlig vinst på lördag förmiddagen. Efter matchen tog mamma med mig och erika till stan för lunch. Men hon lämnade oss lika snabbt, så jag och erika satt kvar ett bra tag och pratade om allt mellan himmel och gjord.
Efter ett tag tog vi våra cyklar och trampade mot majåker city;D, haha. Vi spelade lite GH och jag spelade skiten ur tösa som vanligt ;)

Nu sitter jag och väntar på utgång, mina föräldrar ska ha party så jag håller mig nog helst borta ifrån det. Man vet nämligen inte vad som kan hända.
Nu ska jag springa iväg och göra mig i ordning

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: erikalennartsson

hahaha, visst du, trodde de va jag som hade övertaget i GH denna gången ;)

fast dt är klart jag kanske minns fel... haha

2009-11-14 @ 20:31:23
Postat av: linalinalinabeijerbeijerbeijer!

hehe, du har allt ett gott sinne för humor! :D

2009-11-15 @ 12:34:57
Postat av: Soffan

Lina för fan, 14-6 blev det ju!!!

2009-11-15 @ 14:28:44
Postat av: linalinalinabeijerbeijerbeijer!

jaha, sorry soffan. man tappar ju som sagt räkningen efter ett tag :D

2009-11-15 @ 15:22:50

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0