spanska verb & tidiga kvällar

nu har jag precis suttit och tränat på spanska verb och klockan är bara halv nio. Bra gjort! Jag hade tänkt att gå och lägga mig faktiskt. Jag har bestämt mig för att det inte ska bli några långa läxnätter denna veckan. Nu tror jag att både min mamma och pappa blir riktigt glada när dom läser detta.

Juste, jag hade tänkt att gå ut med lite reklam medan jag ändå är igång. Nu är det så att min klass ska ha disco för åk, 4-6 på fredag. Så ni som har lite småungar där hemma kan skicka iväg dom till de la gardie gymnasiet klockan sju på fredag kväll, så ska vi se till att dom får en kväll dom sent kommer att glömma!

Nu ska jag lägga mig i sängen med Just for now - Imogen Heap i mina öron.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0