min lediga tisdag

Hela dagen har jag spenderat med min älskling. Det går helt enkelt inte att vara ifrån honom en längre tid. Han kom hit vid tolvtiden eftersom han inte är drabbad av snöraset på de la gardie. Han hade alltså vart i skolan innan. Efter två extra dagar ledigt och ännu en dag ledigt imorn, börjar jag faktiskt tröttna på att va ledig. Ja, ni hörde faktiskt rätt. Jag kan inte komma på något att göra på dagarna längre. Men nu ska jag inte klaga allt för mycket, för då kanske skolan får för sig att lägga ner sommarlovet, usch för det!
Iallafall, jag hade laddat ner en film som hade namnet Flickan. Jag trodde att det va något att se, men det va det absolut inte. Det va den sämsta filmen jag sett på riktigt länge. Men den va dock inte sämre än "Dag och Natt" med mikael persbrandt som jag såg för några år sedan. Nog pratat om film, vid åtta tiden kom elina & johan förbi en sväng och vi hade en riktig myskväll måste jag säga.

Imorgon funderar jag på att åka iväg på ännu ett spinning pass. Visste det må va jobbigt, men åh så skönt det är efter den där mördar timman! Jag får fundera vidare på detta under kvällen.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


hittade en riktigt mysig bild med mina favorit killar!

Kommentarer
Postat av: monica

mina underbara ungar ni är bäst!!!!. kram monica

2010-02-24 @ 06:56:09
Postat av: Lina

vi älskar dig också monica!! <3

2010-02-24 @ 10:59:17

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0