Utkast: Feb. 20, 2010

Efter att ha försökt att gräva fram huset va jag som en snögubbe. Det är helt sjukt hur mycket snö det har kommit, tycker att det är riktigt häftigt. Jag hjälpte pappa att skotta av taket, då jag tog chansen att hoppa ner från taket i en snöhög, jag överdriver inte nu men jag hade snö ända upp til axlarna! Vipps så va nästan hela Lina borta. Förut har det aldrig funnits något hinder när man ska till affären, men det va det idag. Jag och mamma tog oss en promenad till affären (eftersom att man inte kan åka bil) det tog oss säkert 45 minuter fram och tillbaka, då det brukar ta en kvart.


jag fick mig en chock när jag vaknade imorses.


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0