ett födelsedagsfirande.

kom hem från johanna för ett litet tag sen. det blev en ganska så sen kväll ikväll, men har man roligt, varför sluta tidigt? vi bjöds på mycket god mat och det hela blev bättre med väldigt bra sällskap. förrätten fick vi alla ta del av, nämligen vegetarisk suschi. jag har aldrig ätit suschi förut, men det som jag har smakat idag tyckte jag var väldigt gott! det hela bestod mest av rullat ris, advokado, morötter, gurka och alger(?). detta doppade man i soja, väldigt gott! efter att jag fått denna mjuk start ska jag våga mig iväg till suschi baren för att få mig en smakbit! men iallafall, efter förrätt, varmrätt och efterrätt, spelade vi några roliga spel.
jag lägger upp lite roliga bilder från ikväll imorgon. har inte riktigt orken till att göra det nu.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: soooofia

jag har också ätit SUSHI idag, fast california rolls!!

2011-01-09 @ 07:54:32

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0