man kan visst vara med om allt.

ja som ni såg tidigare har jag vart i diket och krälat idag. men som tur är så har jag en anledning, det är glashalt ute! och det vet nog många av er, hur många av er har lixom inte halkat idag? men som tur va fanns det ju en bonde i närheten som kunde dra upp oss. imorgon ska jag ge mig på körningen igen, då jag har en till körlektion, jippi! tycker det är så himla kul att köra bil, men det blir väl ännu roligare när jag har mitt egna körkort? därför ska jag sätta mig med teorin nu innan jag ska sova.
jag lägger upp en riktig sommar bild mitt i all snö. jag längtar riktigt mycket tills jag och älsklingen åker till Gran Canaria. det är ju faktiskt inte så jätte långt kvar, ungefär tre månader kvar!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0