vilken vändning!

i eftermiddag när jag inte hade något att göra, upptäckte jag att tjenare kungen gick på tv. det är en film som jag och johanna tittade massvis med gånger på när vi var mindre. vi var alltså inte små, utan mindre ;) men när jag satt där och kände mig som mest ensam fick jag ett sms av jenny. det var nästan som en uppenbarelse(haha?) jag hoppade på cykeln och cyklade till jenny (som jag inte har gjort på väldigt länge, bussen och jag har lixom blivit väldigt nära vänner.) och vi satte oss och tittade på den heta vampyren. en fruktansvärd tråkig dag fick ett kanon slut!
slänger upp lite varma bilder, eftersom jag längtar till Gran Canaria!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0